Zaloguj się

Warunki członkostwa

§1. Członkostwo Członkostwo jest osobiste i nie może być używane przez nikogo poza członkiem. Aby określić tożsamość członka, jego dane osobowe są przechowywane w bazie danych, do której mają dostęp tylko pracownicy w LOOP. Zmiany w danych osobowych, takie jak imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail itp. należy niezwłocznie zgłosić LOOP. Odnowienie numeru karty kredytowej itp. można to zrobić poprzez "Członkostwo" na stronie www.loopfitness.com. Członek może swobodnie ćwiczyć we wszystkich centrach LOOP, chyba że w subskrypcji określono inaczej.

§2. Dostęp Klubowicz musi wprowadzić swój kod PIN w panelu klienta, aby uzyskać dostęp do LOOP. Jeśli nie pamiętasz swojego kodu PIN, możesz skontaktować się z pracownikiem w LOOP, który można znaleźć w bazie danych. Jeśli klubowicz uważa, że inni mieli nieuprawniony dostęp do kodu PIN, klubowicz musi natychmiast skontaktować się z LOOP, który może zablokować stary PIN i wygenerować nowy. Podczas bezzałogowych godzin otwarcia członkowie KIDZ w wieku 8-14 lat mogą logować się tylko z opiekunem.

§3. Czas trwania Bieżące członkostwo trwa do momentu wypowiedzenia zgodnie z sekcją 8. Członkostwo w gotówce nie może być zakończone, ale wygasa automatycznie po upływie okresu, za który płatność jest należna. Nie ma możliwości otrzymania częściowego lub całkowitego zwrotu przedpłaconych członkostw. Subskrypcji nie można zamrozić w przypadku zapłaty.

§4. Rejestracja i płatność Podczas ustanawiania obecnego członkostwa umowa jest zapisywana na bieżącą płatność. Członkostwo będzie obowiązywać od daty rejestracji. Pierwszy miesiąc subskrypcji i ewentualna opłata za tworzenie będą płatne przy rejestracji. Następnie miesięczny dodatek będzie automatycznie potrącany z karty kredytowej członka co 30 dni. Każda płatność podlega aktualnej opłacie administracyjnej. Potwierdzenie subskrypcji i umowy subskrypcji należy przesłać pocztą.

Przy ustanawianiu członkostwa w gotówce, członkostwo i wszelkie opłaty związane z zakładem za cały okres umowy są wypłacane.

Członkostwo, w którym cena jest obniżana w wyniku wieku członka (KIDZ i TEEN), automatycznie zmienia grupę cenową, gdy wiek członka przekracza limit wiekowy aktualnej grupy cenowej.

§5. Za spóźnioną płatność Jeżeli aktualna opłata członkowska nie zostanie zapłacona za uzgodniony czas, dostęp członka do centrum zostanie anulowany, a członek otrzyma zwrot pieniędzy, za który zostanie naliczona opłata według obowiązującej stawki. Jeśli członek nie zapłaci w ciągu 10 dni od tego przypomnienia, zostanie wysłany kolejny list zwrotny plus dodatkowa opłata za zwrot. Jeśli członek nie zapłaci w ciągu 10 dni od tego drugiego przypomnienia, LOOP zastrzega sobie prawo do zwrotu salda poboru praw. Jednocześnie członkostwo uznaje się za rezygnację, dokładnie tak, jakby członek zakończył. Wtedy obowiązują standardowe warunki dotyczące okresu wypowiedzenia, o którym mowa w § 8. Jednak płatność za następny miesiąc wygaśnie natychmiast, ponieważ umowa członkowska jest teraz uznawana za domyślną. Klienci posiadający członkostwo w gotówce muszą przedłużać członkostwo co 30 dni.

§6. Zmiany cen Zmiany cen są ogłaszane poprzez umieszczenie w centrach w ciągu 30 dni przed wejściem w życie zmian cen.

§7. Zawieszenie trwania członkostwa Członkostwo może zostać zawieszone na żądanie w centrum lub wysyłając e-mail do centrum. Okres Bero wejdzie w życie od dnia, w którym poprosisz o spanie. Okres odpoczynku musi wynosić co najmniej 30 dni, a okresy można podzielić tylko przez 30 dni, ale maks. 180 dni. Pod koniec okresu przedpłaty subskrypcja zostanie automatycznie aktywowana ponownie. Kosztuje 5 zł. 30 dni na wstrzymanie. Członkostwo nie może zostać zakończone w okresie zawieszenia.

§8. Zakończenie bieżących członkostw Bieżące członkostwo może zostać wypowiedziane na piśmie w dowolnym momencie. Wypowiedzenie musi nastąpić nie później niż 30 dni przed upływem bieżącego okresu subskrypcji. Oznacza to, że wszelkie opłaty subskrypcyjne należne w ciągu 30 dni od wypowiedzenia zostaną odjęte.

Następnie żadne dalsze płatności nie zostaną naliczone. Możesz oczywiście kontynuować trening przez cały okres obowiązywania umowy.

Wypowiedzenie musi odbywać się na jeden z następujących sposobów:

1.Pr. E-mail do centrum, w którym jesteś zarejestrowany. Wiadomość e-mail musi zawierać nazwę, adres i dane logowania. Rezygnacja jest ważna, gdy otrzymasz potwierdzenie z centrum. Adres e-mail jest dostępny pod adresem www.loopfitness.pl pod indywidualnym centrum.

2.Do zapytania do centrum LOOP, w którym jesteś zarejestrowany.

Członek ma dostęp do centrum przez cały okres wypowiedzenia.

W przypadku sporu obowiązkiem klubowicza jest przedstawienie pokwitowania.

§9. Minimalny wiek Minimalny wiek treningu w LOOP to 15 lat, chyba że LOOP Kidz jest oferowany w lokalnym ośrodku dla dzieci w wieku 8-14 lat. Członkowie LOOP KIDZ w wieku 8-11 lat mogą trenować tylko wraz z osoby dorosłą (rodzica / opiekuna / dziadka). 12-14-latkowie moga trenować bez osoby dorosłej podczas godzin pracy załogi. Poza godzinami pracy personelu dzieci w wieku 8-14 lat mogą trenować tylko pod opieką dorosłego klubowicza, który się zaloguje.

§10. Zdrowie i obrażenia ciała Wszystkie treningi odbywają się na własne ryzyko. Klubowicz jest odpowiedzialny za stan zdrowia, który umożliwia udział w zajęciach w LOOP. Dlatego LOOP zaleca skonsultowanie się z własnym lekarzem w przypadku wątpliwości przed rozpoczęciem ćwiczeń. Firma LOOP nie przyjmuje również odpowiedzialności za obrażenia klubowicza w wyniku wypadków lub innych działań odwiedzających lub nieodpowiednich działań.

§11. Przedmioty wartościowe LOOP zaleca, aby wszystkie przedmioty wartości były przechowywane w zamkniętej szafie podczas treningu. Firma LOOP nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikłe z kradzieży lub uszkodzenia mienia.

§12. Zasady postępowania Wszyscy nowi klubowicze muszą skonsultować się z instruktorem przed rozpoczęciem ćwiczeń. Należy postępować zgodnie z ustalonymi zasadami postępowania i instrukcjami wydawanymi przez personel LOOP.

Podczas treningu zawsze noś ubrania, które nie mogą być obraźliwe dla innych członków. Jjako minimalna koszulka i szorty. Ponadto, ze względów bezpieczeństwa, nie wolno nosić luźno wiszących apaszek itp. Dopuszcza się pracę w obuwiu wierzchnim, tylko zużyty przed użyciem maszyn. Na przykład w zimie mogą występować okresy, w których nie można ćwiczyć butów na świeżym powietrzu. Jeśli tak, na środku pojawi się powiadomienie.

Sprzęt i urządzenia muszą być czyszczone w miarę postępu szkolenia.

W centrum obowiązuje zakaz palenia. Jeśli dana osoba korzysta z urządzeń LOOP bez ważnego członkostwa, ta osoba zostanie obciążona kara (500 zł).

§13. Nieautoryzowani członkowie Jeśli osoba poniżej 18 roku życia jest nieobecna, członkostwo można uzyskać tylko wtedy, gdy opiekun podpisuje członkostwo dla osoby odpowiedzialnej za opiekuna.

§14. Wykluczenie klubowicza LOOP może, w dowolnym czasie i bez wypowiedzenia, wypowiedzieć umowę o członkostwie ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku wszystkie niewykorzystane przedpłaty zostaną spłacone, ale nie jedna. Opłata overcall. W poważnych przypadkach naruszenia warunków członkowskich, takich jak doping lub użyczenie kodu PIN, nie będzie żadnego zwrotu pieniędzy, a LOOP zastrzega sobie prawo do pobierania pozostałych świadczeń przez minimalny okres.

§15. Zmiana warunków członkostwa LOOP ma prawo do dokonywania zwyczajowych zmian w działaniach zespołu, pomieszczeniach, wyposażeniu i godzinach pracy z dwutygodniowym wyprzedzeniem, gdy publikowane są w LOOP. Wszystkie pozostałe warunki mogą ulec zmianie bez powiadomienia.